Tietoa meistä

Yhdistyksen esittely

Yhdistyksemme on perustettu 3.2.1993 ja se toimii Nurmijärven kunnan alueella. Yhdistyksen tavoitteena on lisätä tietoa allergiasta, sekä allergiaa pahentavista tekijöistä, toimimme  Allergia-,Iho- ja Astmaliiton jäsenyhdistyksenä  valtakunnallisesti liiton yli 50 muun jäsenyhdistyksen kanssa. Tule vaikuttamaan ja antamaan uusia ideoita yhdistyksen toimintaan osallistumalla kevät- ja syyskokouksiin. Jäsenenä voit kehittää toimintaa myös olemalla yhteyksissä hallituksen jäseniin.

Parhaiten tämä kuitenkin onnistuu sähköpostitse: allergia.nurmijarvi@gmail.com tai                      soittamalla  puh. 040 7302950  maanantaisin tai keskiviikkoisin klo 18-20,

facebook.com/NurmijarvenAllergia

Hallitus  2024

Puheenjohtaja                      Seppo Vanhanen ( Arvola vastaava)